برگزاری دومین جلسه گروه های آموزشی گروه اختلالت یادگیری استان یزد
دومین جلسه گروه های آموزشی گروه اختلالات یادگیری استان به میزبانی مرکز یادگیری میبد در کانون شهید رجایی این شهرستان در تاریخ 23/10/89 تشکیل شد.
میهمانان این جلسه علاوه بر همکاران هفت مرکز گروه اختلالات یادگیری استان ، ...
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 10:28 توسط قنبر کارگر
|
الهی از تو سپاسگزاریم که به ما آموختی تا به دیگران چیزی گرانبها تر از مال و ثروت ببخشیم و آن سخاوت در کلام محبت آمیزدر امر تعلیم و تربیت است . پس ما را آنقدر توانگرکن تا بتوانیم همیشه دراین مسیر سخاوتمند باشیم.